System CRM (Customer Relationship Management) to system informatyczny wspomagający zarządzanie relacjami z klientem. Stosowany jest przede wszystkim w celu:
- zarządzania bazą danych kontrahentow,
- zarządzania szansami sprzedaży,
- wspomagania procesu ofertowania,
- kompleksowego zarządzania projektami.
CRM Flower jest kompleksowym rozwiązaniem wspierającym procesy zarządzania szansami sprzedaży, ofertowania oraz budżetowania i rozliczania projektów. Platforma umożliwia dostęp za pomocą przeglądarki, z dowolnego miejsca przy użyciu telefonu lub tabletu. Narzędzie skierowane jest głownie do firm prowadzących sprzedaż w trybie projektowym.
PODSTAWOWE funkcje CRM Flower:
- Stały dostęp on-line za pomocą przeglądarki w telefonie lub tablecie,
- zarządzanie danymi podstawowymi (produkty, kontrahenci, cenniki),
- możliwość kompleksowego zarządzania szansami sprzedaży,
- wprowadzanie lub importowanie szans sprzedaży,
- statusowanie zleceń sprzedaży,
- generowanie ofert,
- możliwość stałej wymiany komentarzy i załączników (w tym połączenie z systemem CAD/CAM),
- budżetowanie i rozliczanie projektu,
- raportowanie,
- obieg dokumentów i archiwum cyfrowe.
korzyści z wdrożenia CRM flower:
Wdrożenie systemu wspierającego procesy sprzedażowe umożliwia osiągniecie wielu korzyści, takich jak:
- Efektywna obsługa klienta,
- Lepsza organizacja pracy,
- Komunikacja wewnątrz organizacji,
- Sprawny proces sprzedaży i tworzenia ofert,
- Szybkie i proste rozliczanie projektów,
- Monitorowanie efektywności sprzedaży.