Warning: Use of undefined constant HTTP_HOST - assumed 'HTTP_HOST' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /omm/config.inc.php on line 33

Warning: session_start(): Cannot start session when headers already sent in /omm/framework/geem.php on line 20
BizFlow'er - OMM

BizFlow'er

Czym jest platforma BizFlow’er?

  • To platforma informacyjna udostępniająca bezpiecznie swoje zasoby poprzez przeglądarkę WWW z dowolnego miejsca
  • Służy wymianie informacji, zarządzaniu wiedzą w firmie
  • Realizuje transakcje biznesowe w celu usprawnienia działań organizacji
  • Stanowi punkt dostępu do wszystkich zasobów informacyjnych oraz wykorzystywanych aplikacji w przedsiębiorstwie
  • Integruje systemy i technologie informatyczne, dane, informację i wiedzę funkcjonujące w organizacji oraz jej otoczeniu

Korzyści:

  • w obszarze strategicznym
    zmniejszenie kosztów obsługi infrastruktury IT poprzez integrację funkcjonalności kilku systemów back-office(file manager, CRM, Project Management etc) umożliwianie podejmowania lepszych i bardziej pewnych decyzji o krytycznym znaczeniu dla firmy na podstawie pełnego obrazu sytuacji z jednego centralnego punktu Ograniczenie uzależnienia się od rotacji pracowników z firmie –wiedza zostaje;
  • w ramach współpracy
    przyspieszenie procesów biznesowych w obrębie całej organizacji; elastyczność w organizacji wsparcia narzędziowego procesów znacznie wykraczając poza ERP, w szczególności poprzez zastosowanie Workflow, szczególnie w warunkach rozproszonej organizacji, np. dla sieci detalicznych; szybki, zdalny i tani dostęp do kluczowych informacji niezbędnych w procesie podejmowania decyzji;
  • w ramach dystrybucji informacji
    dostęp do wiedzy bez względu na lokalizację użytkowników; możliwości udostępniania danych biznesowych bez ujawniania poufnych informacji; zmniejszenie kosztów dystrybucji informacji, głównie zmniejszenie wydatków na połączenia telefoniczne i papier; zmniejszenie kosztów pracowniczych, brak presji na rozbudowę działów analitycznych, przetwarzania i dystrybucji informacji, optymalizacja czasu pracy pracowników innych działów; dostarcza aplikacje zarządzania treścią CMS i zarządzania usługami katalogowymi;
  • w ramach integracji wielu aplikacji IT
    możliwości tworzenia agregacji w zarządzaniu wieloma aplikacjami IT; możliwość eliminacji niektórych aplikacji IT –tworząc portalowe rozwiązania workflowlub analityczne; zmniejszenie kosztów obsługi infrastruktury IT poprzez integrację funkcjonalności kilku systemów back-office(file manager, CRM, projectmanagement etc).

 

Elastyczność w budowaniu nowych rozwiązań w BizFlow’er

BizFlow’er to platforma dla tworzenia rozwiązań:

  • Workflow – współpracy, wnioskowania, zatwierdzania, śledzenia statusu dokumentów i innych zdarzeń;
  • Aplikacji powiązanych z ERP i hurtownią danych – korzyści wynikają z integracji więcej niż jednego lub dwóch programów, które mają zamknięta strukturę i nie można ich rozbudowywać.

 

BizFlow’erto jedno a nie wiele miejsc, to jedna aplikacja z mnóstwem funkcji (jedna doniczka) a nie tysiące niezależnych programów – „kwiatków”.


To portal do wiedzy, analiz, aplikacji workflow, komunikacji, integracji – słowem nic co już nie znamy z internetu, ale wykorzystywane w Waszym intranecie.


W przeciwieństwie do innych komercyjnych rozwiązań powszechnie znanych (np. rozbudowanych programów pocztowych / portalowych) BizFlow’ernie jest zamkniętym do ograniczonej liczby funkcji rozwiązaniem (np. interaktywne panele managerskie / analityczne).

Elektroniczny Obieg Dokumentów BF’a

EOD, Elektroniczny Obieg Dokumentów, to system informatyczny do zarządzania obiegiem dokumentów. Dziala on w oparciu o mechanizmy work flow, czyli przepływu dokumentów pomiędzy pracownikami wykonującymi te same procesy biznesowe. Upraszcza i automatyzuje procesy biznesowe takie jak kadry, faktury sprzedażowe i zakupowe, kontrakty.

Funkcjonalności tworzenia dokumentów elektronicznych:

  • Możliwość dołączania zeskanowanych dokumentów do systemu,
  • Klasyfikacja i cechowanie dokumentów (dekretacja),
  • Możliwość swobodnego wyszukiwania dokumentów z dowolnego okresu,
  • Eliminacja tradycyjnej, papierowej obsługi dokumentów,
  • Możliwość szybkiej archiwizacji.

Inne aspekty funkcjonalne:

  • Historia akcji
    -posiada szczegółową historię obiegu dokumentów,
  • Korespondencja
    -umożliwia rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Uprawnienia
    -profilowany dostęp użytkowników
    -różne ścieżki autoryzacji
  • Integracja
    -możliwość integracji z systemami klasy ERP, HR< FR
    -integracja z Active Directory
    -współpraca z takimi programami jak: MOVE, CargoWIse, MS Office i wiele innych

Ogólne korzyści z wprowadzenia EOD w Firmie:

  • Kontrola nad obiegiem wirtualnym
  • Archiwizacja i udostępnianie obrazu elektronicznego (scan)
  • Klasyfikacja i cechowanie dokumentów (dekretacja)
  • Ścieżki autoryzacji
  • Moduł wyszukiwania dokumentów
  • Powiadomienia (mail)
  • Profilowany dostęp i autoryzacje

Rozwiązania HR BF’a

  • Kartoteka pracownicza
  • Ewidencja nieobecności –wnioski urlopowe, delegacje itd.
  • Harmonogram czasu pracy
  • Moduł kadrowy –zarządzanie kompetencją pracownika

logo3.jpg logo2.jpg logo1.jpg logo4.jpg RADA_BIZNESU_wzieu_fb_logo_000.jpg logo_wzieu_www02.png
Strona używa cookies Dowiedz się więcej Zamknij