Czym jest platforma BizFlow’er?
- To platforma informacyjna udostępniająca bezpiecznie swoje zasoby poprzez przeglądarkę WWW z dowolnego miejsca
- Służy wymianie informacji, zarządzaniu wiedzą w firmie
- Realizuje transakcje biznesowe w celu usprawnienia działań organizacji
- Stanowi punkt dostępu do wszystkich zasobów informacyjnych oraz wykorzystywanych aplikacji w przedsiębiorstwie
- Integruje systemy i technologie informatyczne, dane, informację i wiedzę funkcjonujące w organizacji oraz jej otoczeniu
Korzyści:
- w obszarze strategicznym
zmniejszenie kosztów obsługi infrastruktury IT poprzez integrację funkcjonalności kilku systemów back-office(file manager, CRM, Project Management etc) umożliwianie podejmowania lepszych i bardziej pewnych decyzji o krytycznym znaczeniu dla firmy na podstawie pełnego obrazu sytuacji z jednego centralnego punktu Ograniczenie uzależnienia się od rotacji pracowników z firmie –wiedza zostaje;
- w ramach współpracy
przyspieszenie procesów biznesowych w obrębie całej organizacji; elastyczność w organizacji wsparcia narzędziowego procesów znacznie wykraczając poza ERP, w szczególności poprzez zastosowanie Workflow, szczególnie w warunkach rozproszonej organizacji, np. dla sieci detalicznych; szybki, zdalny i tani dostęp do kluczowych informacji niezbędnych w procesie podejmowania decyzji;
- w ramach dystrybucji informacji
dostęp do wiedzy bez względu na lokalizację użytkowników; możliwości udostępniania danych biznesowych bez ujawniania poufnych informacji; zmniejszenie kosztów dystrybucji informacji, głównie zmniejszenie wydatków na połączenia telefoniczne i papier; zmniejszenie kosztów pracowniczych, brak presji na rozbudowę działów analitycznych, przetwarzania i dystrybucji informacji, optymalizacja czasu pracy pracowników innych działów; dostarcza aplikacje zarządzania treścią CMS i zarządzania usługami katalogowymi;
- w ramach integracji wielu aplikacji IT
możliwości tworzenia agregacji w zarządzaniu wieloma aplikacjami IT; możliwość eliminacji niektórych aplikacji IT –tworząc portalowe rozwiązania workflowlub analityczne; zmniejszenie kosztów obsługi infrastruktury IT poprzez integrację funkcjonalności kilku systemów back-office(file manager, CRM, projectmanagement etc).
Elastyczność w budowaniu nowych rozwiązań w BizFlow’er
BizFlow’er to platforma dla tworzenia rozwiązań:
- Workflow – współpracy, wnioskowania, zatwierdzania, śledzenia statusu dokumentów i innych zdarzeń;
- Aplikacji powiązanych z ERP i hurtownią danych – korzyści wynikają z integracji więcej niż jednego lub dwóch programów, które mają zamknięta strukturę i nie można ich rozbudowywać.
BizFlow’erto jedno a nie wiele miejsc, to jedna aplikacja z mnóstwem funkcji (jedna doniczka) a nie tysiące niezależnych programów – „kwiatków”.
To portal do wiedzy, analiz, aplikacji workflow, komunikacji, integracji – słowem nic co już nie znamy z internetu, ale wykorzystywane w Waszym intranecie.
W przeciwieństwie do innych komercyjnych rozwiązań powszechnie znanych (np. rozbudowanych programów pocztowych / portalowych) BizFlow’ernie jest zamkniętym do ograniczonej liczby funkcji rozwiązaniem (np. interaktywne panele managerskie / analityczne).
Elektroniczny Obieg Dokumentów BF’a
EOD, Elektroniczny Obieg Dokumentów, to system informatyczny do zarządzania obiegiem dokumentów. Dziala on w oparciu o mechanizmy work flow, czyli przepływu dokumentów pomiędzy pracownikami wykonującymi te same procesy biznesowe. Upraszcza i automatyzuje procesy biznesowe takie jak kadry, faktury sprzedażowe i zakupowe, kontrakty.
Funkcjonalności tworzenia dokumentów elektronicznych:
- Możliwość dołączania zeskanowanych dokumentów do systemu,
- Klasyfikacja i cechowanie dokumentów (dekretacja),
- Możliwość swobodnego wyszukiwania dokumentów z dowolnego okresu,
- Eliminacja tradycyjnej, papierowej obsługi dokumentów,
- Możliwość szybkiej archiwizacji.
Inne aspekty funkcjonalne:
- Historia akcji
-posiada szczegółową historię obiegu dokumentów,
- Korespondencja
-umożliwia rejestr korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Uprawnienia
-profilowany dostęp użytkowników
-różne ścieżki autoryzacji
- Integracja
-możliwość integracji z systemami klasy ERP, HR< FR
-integracja z Active Directory
-współpraca z takimi programami jak: MOVE, CargoWIse, MS Office i wiele innych
Ogólne korzyści z wprowadzenia EOD w Firmie:
- Kontrola nad obiegiem wirtualnym
- Archiwizacja i udostępnianie obrazu elektronicznego (scan)
- Klasyfikacja i cechowanie dokumentów (dekretacja)
- Ścieżki autoryzacji
- Moduł wyszukiwania dokumentów
- Powiadomienia (mail)
- Profilowany dostęp i autoryzacje
Rozwiązania HR BF’a
- Kartoteka pracownicza
- Ewidencja nieobecności –wnioski urlopowe, delegacje itd.
- Harmonogram czasu pracy
- Moduł kadrowy –zarządzanie kompetencją pracownika