CRMFlower

System CRM (Customer Relationship Management) to system informatyczny wspomagający zarządzanie relacjami z klientem. Stosowany jest przede wszystkim w celu:

  • zarządzania bazą danych kontrahentow, 
  • zarządzania szansami sprzedaży, 
  • wspomagania procesu ofertowania, 
  • kompleksowego zarządzania projektami.

 

CRM Flower jest kompleksowym rozwiązaniem wspierającym procesy zarządzania szansami sprzedaży, ofertowania oraz budżetowania i rozliczania projektów.  Platforma umożliwia dostęp za pomocą przeglądarki, z dowolnego miejsca przy użyciu telefonu lub tabletu. Narzędzie skierowane jest głownie do firm prowadzących sprzedaż w trybie projektowym.

  

PODSTAWOWE funkcje CRM Flower:

  • Stały dostęp on-line za pomocą przeglądarki w telefonie lub tablecie,
  • zarządzanie danymi podstawowymi (produkty, kontrahenci, cenniki),
  • możliwość kompleksowego zarządzania szansami sprzedaży,
  • wprowadzanie lub importowanie szans sprzedaży,
  • statusowanie zleceń sprzedaży,
  • generowanie ofert,
  • możliwość stałej wymiany komentarzy i załączników (w tym połączenie z systemem CAD/CAM), 
  • budżetowanie i rozliczanie projektu,
  • raportowanie,
  • obieg dokumentów i archiwum cyfrowe. 

 

korzyści z wdrożenia CRM flower:

Wdrożenie systemu wspierającego procesy sprzedażowe umożliwia osiągniecie wielu korzyści, takich jak:

  • Efektywna obsługa klienta,
  • Lepsza organizacja pracy, 
  • Komunikacja wewnątrz organizacji,
  • Sprawny proces sprzedaży i tworzenia ofert,
  • Szybkie i proste rozliczanie projektów,
  • Monitorowanie efektywności sprzedaży.
logo3.jpg logo2.jpg logo1.jpg logo4.jpg RADA_BIZNESU_wzieu_fb_logo_000.jpg logo_wzieu_www02.png
Strona używa cookies Dowiedz się więcej Zamknij