W październiku tego roku z sukcesem zakończyliśmy projekt integracji sklepu internetowego i platformy sprzedażowej z systemem SAP oraz z systemami zewnętrznymi dostawcy usługi logistycznej w firmie OCEANIC S.A. Integracja systemu klienta z systemami zewnętrznymi jego partnerów umożliwiła realizację większej ilości zamówień, szybki i sprawny przepływ informacji oraz automatyzację i szybszą realizację zamówień klientów. W celu osiągnięcia spójności danych konieczna była też synchronizacja pomiędzy systemami, realizowana za pomocą cyklicznie przesyłanych raportów.
Obustronna wymiana danych odbywa się automatycznie, za pomocą interfejsów. Zlecenia sprzedaży ze sklepu internetowego, dyspozycje wydań, potwierdzenia i raporty przesyłane są pomiędzy systemami w postaci plików XML. Takie rozwiązanie pozwoliło wyeliminować ręczne przesyłanie dokumentów i zminimalizować ryzyko błędów w dokumentach.