05
11.2019

Zakończenie projektu realizowanego dla OCEANIC S.A.

Zakończenie projektu realizowanego dla OCEANIC S.A.

W październiku tego roku z sukcesem zakończyliśmy projekt integracji sklepu internetowego i platformy sprzedażowej z systemem SAP oraz z systemami zewnętrznymi dostawcy usługi logistycznej w firmie OCEANIC S.A. Integracja systemu klienta z systemami zewnętrznymi jego partnerów umożliwiła realizację większej ilości zamówień, szybki i sprawny przepływ informacji oraz automatyzację i szybszą realizację zamówień klientów. W celu osiągnięcia spójności danych konieczna była też synchronizacja pomiędzy systemami, realizowana za pomocą cyklicznie przesyłanych raportów.
Obustronna wymiana danych odbywa się automatycznie, za pomocą interfejsów. Zlecenia sprzedaży ze sklepu internetowego, dyspozycje wydań, potwierdzenia i raporty przesyłane są pomiędzy systemami w postaci plików XML. Takie rozwiązanie pozwoliło wyeliminować ręczne przesyłanie dokumentów i zminimalizować ryzyko błędów w dokumentach.

« powrót
logo3.jpg logo2.jpg logo1.jpg logo4.jpg RADA_BIZNESU_wzieu_fb_logo_000.jpg logo_wzieu_www02.png
Strona używa cookies Dowiedz się więcej Zamknij