Jesteśmy polską firmą od lat specjalizującą się w imporcie i dystrybucji markowych przyborów szkolnych i biurowych. Od początku działalności stawialiśmy sobie wysokie standardy obsługi logistycznej i szukaliśmy innowacyjnych rozwiązania w zakresie narzędzi sprzedażowych. Nasza oferta to produkty o wysokiej jakości, ergonomiczne, ekologiczne i o nowoczesnym wzornictwie. Jesteśmy znani w naszej branży z niestandardowego podejścia do biznesu!
Na początku roku, w związku z nieustannym podnoszeniem jakości naszego serwisu logistycznego i planowanym poszerzeniem dystrybucji zdecydowaliśmy się na wymianę systemu zarządzania magazynem. Zależało nam na zwiększeniu elastyczności systemu, sprawności i szybkości w dodawaniu funkcjonalności do obsługi magazynowej. Wybraliśmy firmę OMM Business Technology i system WMFlower. Wyzwaniem było sprawne podłączeniu systemu magazynowego do używanego przez nas od lat systemu SAP Business One.
Dlatego zdecydowaliśmy się na wymianę sposobu komunikowania między systemami na rozwiązanie firmy ALTAB o nazwie XDTW. Wdrożenie przeprowadziliśmy w niekonwencjonalny sposób. Zarządzaliśmy projektem według własnej metodologii opartej o metodologię amerykańskiej firmy informatycznej MENLO.
Szukaliśmy partnera, który dopasuje swoje podejście projektowe do naszych wyobrażeń. Takim partnerem okazała się firma OMM. W cyklach tygodniowych wyznaczaliśmy sobie zadania, testowaliśmy i poprawialiśmy rozwiązania przygotowywane w systemie WMFlower i w interfejsie firmy ALTAB. Dzięki takiemu podejściu mogliśmy bezpiecznie wystartować system w zaplanowanym terminie, zaledwie po 4 miesiącach od rozpoczęcia projektu.
Prezes Zarządu
Adam Szawłowski